divendres, 31 de març de 2017

Viure una activitat.


"Si m'ho expliques, me n'oblido, si m'ho ensenyes i ho veig, tinc por de no recordar-ho; si ho faig ho aprenc".
Aquesta és una màxima es podria resumir com a aprenentatge vivencial. A l'EF, especialment, l'ensenyament aprenentatge és molt vivencial, a vegades però aquesta acció és difícil d'aplicar fins i tot a l'EF.
És el cas l'esport adaptat, ja que a pesar de fer esforços per aproximar els alumnes a aquests tipus d'activitats, afortunadament les condicions de l'alumnat ho compliquen ja que no tenen hàndicaps, és complicat viure-ho.
En aquest sentit, per salvar aquesta dificultat i amb l'inestimable  col·laboració de la Fundació Mercè Pla s'ha fet a l'institut una trobada amb jugadors de boccia.

EXPLICACIÓ

EXHIBICIÓ

PRÀCTICA

PRÀCTICA
Les 4 imatges exemplifiquen molt clarament l'activitat: una explicació inicial ( de boccia i molt més per conèixer el context ), una mostra posterior del joc i la seva pràctica i finalment la possibilitat de fer-ho ( en tots els rols del joc ) en condicions reals i amb oponents reals.

Si és compleix la màxima, els alumnes no ho oblidaran !!! Més encara tenint en compte l'atenció de les monitores i la simpatia i cordialitat dels esportistes.

MOLTES GRÀCIES A TOTS I FINS A LA PROPERA.