Experiències dels cursos d'estiu de l'INEFC.

Que la formació continuada és una necessitat em sembla una obvietat, que l'INEFC va ser pioner, amb els seus cursos d'estiu, en aquesta funció ( a més de moltes altres ) també és obvi.
Que passats els anys, i amb l'allau actual de propostes formatives, el centre de Barcelona segueixi apostant per aquesta modalitat formativa em sembla un encert.


Més quan ho fa de forma innovadora i imaginativa ( 4 modalitats diferents de formació ).
Vaig presentar dues propostes a l'apartat d'experiències i no vull deixar passar l'oportunitat d'agrair la confiança ( especialment a Carles Gonzalez ) de poder-les compartir amb persones / professionals que com jo, tenen ganes d'aprendre dels demés, de compartir, de reflexionar al voltant de la professió ( docent en el meu cas ).
L'INEFC per si sol ja és tota una experiència ( la seva magnitud, el seu prestigi ... ), el fet d'explicar-hi dues experiències també.

 
Més encara quan els participants han fet curtes les dues hores establertes (que em preocupaven, soc un docent avesat a marcs horaris més breus i apretats)  a base de preguntes, dubtes, relacions del tema del dia amb altres, opinions, suggeriments, etc.
Espero sincerament que us hagi estat útil, com útil ha estat per a mi cada intervenció, dubte, pregunta o suggeriment. He aprés i m'ajuden a millorar.

Se que els assistents tindran accés al material presentat, a pesar d'això i com faig habitualment, està tot disponible al blog: apartat de congressos, cursos, trobades i publicacions.
Cada curs i ja en son molts, és una veritable experiència i aquest ha tingut un final molt i molt agradable per a mi. Gràcies a tothom que ha fet possible l'EXPERIÈNCIA, i bones vacances a tots.


Etiquetes de comentaris: , , ,