dijous, 7 de juliol de 2016

Experiències dels cursos d'estiu de l'INEFC.

Que la formació continuada és una necessitat em sembla una obvietat, que l'INEFC va ser pioner, amb els seus cursos d'estiu, en aquesta funció ( a més de moltes altres ) també és obvi.
Que passats els anys, i amb l'allau actual de propostes formatives, el centre de Barcelona segueixi apostant per aquesta modalitat formativa em sembla un encert.


Més quan ho fa de forma innovadora i imaginativa ( 4 modalitats diferents de formació ).
Vaig presentar dues propostes a l'apartat d'experiències i no vull deixar passar l'oportunitat d'agrair la confiança ( especialment a Carles Gonzalez ) de poder-les compartir amb persones / professionals que com jo, tenen ganes d'aprendre dels demés, de compartir, de reflexionar al voltant de la professió ( docent en el meu cas ).
L'INEFC per si sol ja és tota una experiència ( la seva magnitud, el seu prestigi ... ), el fet d'explicar-hi dues experiències també.

 
Més encara quan els participants han fet curtes les dues hores establertes (que em preocupaven, soc un docent avesat a marcs horaris més breus i apretats)  a base de preguntes, dubtes, relacions del tema del dia amb altres, opinions, suggeriments, etc.
Espero sincerament que us hagi estat útil, com útil ha estat per a mi cada intervenció, dubte, pregunta o suggeriment. He aprés i m'ajuden a millorar.

Se que els assistents tindran accés al material presentat, a pesar d'això i com faig habitualment, està tot disponible al blog: apartat de congressos, cursos, trobades i publicacions.
  • Amb el nom d'INEFC taller, l'experiència: una activitat extraescolar saludable i inclusiva.
  • Amb el nom d'INEFC taller doc, el document (carta de prescripció ) que no està inclòs al material i que va suscitar interès a alguns participants.
  • I amb el nom d'INEFC navette, l'experiència: una versió (us diferent) de la Course Navette. 
Cada curs i ja en son molts, és una veritable experiència i aquest ha tingut un final molt i molt agradable per a mi. Gràcies a tothom que ha fet possible l'EXPERIÈNCIA, i bones vacances a tots.