Atzar, escalfament i aprendre

Que no ens podem refiar de l'atzar és evident, que existeix també ho és i aquesta n'és una prova.

La mateixa setmana després de moltes ( ja fa temps que s'ha iniciat el curs ) amb escasses aportacions novedoses dels alumnes als escalfaments dels que son responsables a 4rt d'ESO. No l'atzar, sinó la inquietud de Moha H,ha fet que ens proposes un joc d'allò més interessant, adequat al moment i divertit:

 
Efectivament el 3 en ratlla, concretament ell en la versió 4 en ratlla ( grup classe prou nombrós ).
L'atzar, aquesta vegada si. Ha fet que una companya quasi el mateix dia, coses de l'atzar. em mostres un vídeo amb un joc, deia ella: que li ha recordat la meva feina i que em podia ser útil. Aquest: Veureu.

https://www.youtube.com/watch?v=mJ8Nf4qI-is  

Més enllà de l'anècdota, curiosa. M'agradaria destacar que les aportacions, sobretot dels alumnes són de tant en tant molt útils i importants ( i tingudes en compte ); Ells també ens ensenyen. En el meu cas als escalfaments han aparegut al llarg del temps algunes propostes interessants, com aquesta:


 O a vegades, més enllà dels escalfaments: (elaborant i jugant a un joc motriu).


EN FI, SI ALGUN US APROFITA PERFECTE. I GRÀCIES A PILI PEL VÍDEO I A MOHA PER LA FEINA BEN FETA (preocupant-se d'anar una mica més enllà).

Etiquetes de comentaris: