Corregint John Carlin.

Vagi per endavant l'admiració i el màxim respecte per John Carlin. El segueixo de fa temps i fins ara no tenia grans motius per dissentir (d'aquí el titol, és novetat).

Aquesta imatge representa com jo, i opino que molta gent va descobrir-lo. La publicitat a vegades te utilitats més enllà de la venda d'un producte. Arrel de l'anunci vaig buscar informació i vaig descobrir tot un personatge i el segueixo sobretot a la seva columna d'El País.
De fet en una ocasió anterior ja vaig utilitzar un dels seus escrits per confeccionar una entrada i fer una reflexió, en aquell cas sobre sexisme i esport.

La fiebre de la linea blanca.

És el darrer article de John Carlin a la seva secció: el corner ingles. En aquest enllaç s'hi pot trobar l'original que l'autor ha publicat. Amb interessants (compartides o no) reflexions en relació a l'afició al futbol, els aficionats i el que representa aquest fenòmen.

La fiebre de la linea blanca. COMENTAT.

Aquest segon enllaç inclou el mateix text, al que m'he atrevit a afegir comentaris en relació a algunes de les posicions que defensa l'autor i que per la sorpresa que m'han produït m'han fet decidir a fer això que potser és incorrecte.

PER SI ÉS MASSA ATREVIT, DEMANO DISCULPES PER ENDAVANT, SI ALGÚ CREU QUE ÉS EXCESSIU ( i si arriba a l'autor i no ho troba adequat encara més). MÉS ENLLÀ D'AIXÒ CREC QUE SERÀ ÚTIL I QUE LA DISSENSIÓ ENRIQUEIX LA REFLEXIÓ.

Etiquetes de comentaris: ,